torsdag 24 januari 2013

Morgoncardio

X-trainern fungerar hjälpligt igen. Fast jag får köra den utan motstånd =/ Vilket gör det tungt i sig. Dessutom har jag fortfarande sån grym träningsvärk i benen sen senaste benpasset. I går blev det Åsa-axlar på gymmet. Med konstigaste känslan. Till slut stack det i bägge armarna hela vägen från trapsen ut i långfingrarna. Måste varit någon nerv som inte gillade det jag hade gjort. Idag blir det till att resa lite. Spännande!! Och skönt att inte vara på diet under tiden denna gång. Inte för matens skull. Jag tycker det går supersmidigt med min 6-pack-bag, att få med sig allt. Men all energi jag måste lägga på att förklara vad jag håller på med. När jag inte äter det alla andra äter. Det är krävande. Det skulle inte vara lika många som frågade om jag satt och malde i mig flötiga hamburgare och kexchoklad. Om ens någon skulle fråga vad jag pysslar med då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar