söndag 28 september 2014

Morgonpromenad

Hmm. Det är mörkt på promenaderna nu. Så idag kom jag ihåg min reflexväst!! Idag visade vågen samma som den gjorde förra SM. Men formen är jämnare i år. Tack vare Lisas behandlingar med Omorphian. Ska bli så spännande att se hur kroppen ser ut på scen sen!! Vilken jäkla resa det här har varit!! Från att ha trott att jag aldrig skulle kunna tävla mer, till att kunna leverera det bästa bikini-paketet jag någonsin levererat. Känns helt galet bra!! Och det skulle inte ha kunnat vara möjligt utan min coach Joakim Krågens stöd, "Lisa" Bärenholdts behandlingar och mentala pepp. Samt allt stöd och glada hejjarop från familj och nära vänner. Som står ut med mina konstiga "måsten" och humör. Och accepterar mina val utan gnäll, gnat, gnöt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar