torsdag 21 juni 2012

Livet kan vara rätt underbart!

I Maj, precis efter att jag bestämt mig för att jag skulle våga tävla, så åkte jag till Lund för att hälsa på en av mina allra bästa vänner. Eftersom jag låg efter i dieten, så spenderade jag morgnarna med att promenera, medans hon fick sova ut.

Det var helt underbart att promenera runt, känna att det skulle faktiskt bli sommar även i år. Och att vad som än kommer din väg, så är det precis det som är livet. Det är härligt att leva när man väljer att leva i nuet. Utan den känslan hade jag aldrig vågat mig upp på scen. Då hade jag definitivt fejkat den där magsjukan jag kände komma krypandes backstage. Den där som kommer som ett brev på posten när tvivlet sätter an. När man börjar jämföra sig med andra. När man börjar lyssna på den där inre rösten som alltid talar om för en att man inte duger och aldrig kommer duga.

Så. Tusen tack för alla lyckönskningar, både innan och efter tävlingen! Jag är så glad att jag har så många fina mäniskor i mitt liv. Som tror på mig, även när jag själv tvivlar. Som finns där och stöttar mig när jag som mest behöver det! Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar