torsdag 16 augusti 2012

Längtar till sommaren!

Helt sjukt. Augusti är inte ens slut och jag längtar redan till sommaren. Det blev helt enkelt för lite sol i år.
Jag sitter här och funderar på skillnaden mellan att ha disciplin och karaktär. Disciplin har jag tonvis av. Det är så lätt för mig att ta mig till gymmet och gör det jag ska. Att schemalägga min tid och följa det till punkt o pricka. Men så kommer vi till det här med karaktär. När det bara är upp till mig så trillar jag så lätt dit när sötsuget slår till. Men nu när jag har en Boss att svara till, så känns det helt plötsligt mycket lättare. Kanske är det därför vissa lyckas så bra när de skaffar en PT. För de behöver någon att svara till.
Vad har du för tankar kring karaktär och disciplin?

2 kommentarer:

  1. Karaktär har jag inte mycket kunskap om, tror jag. Men att det kan vara lättare att följa ett schema när någon står och frågar, nåå har du följt schemat det har du rätt i! Så ibland kan en boss vara bra att ha!

    SvaraRadera
  2. Ähh, du är ju din egen Boss för det mesta ;)

    SvaraRadera