söndag 2 juni 2013

Morgonpromenad

En till bild från Nicole Wilkins facbook-sida. På grupp-bilden syns det vem som är minst i gänget ;) Jag har sån grym träningsvärk idag!! Ryggen är helt slut! Nicole kunde verkligen plåga oss! Går en promenad runt sjön för att mjuka upp den lite. Precis som när jag träffade Åsa och Fever så var detta mötet ett tveeggat svärd. Jag fylls av motivation, lär mig tusentals nya grejer och har förbannat skoj! Men samtidigt kommer tvivlet. Jag ser hur dåliga förutsättningar jag har genetiskt. Börjar tvivla på om jag någonsin kan få den fysik som krävs, hur hårt och länge jag än tränar. Det som talar för mig är min envishet, att jag gillar monotoni, att göra/äta samma sak varje dag och att jag verkligen älskar detta. Och det lyser igenom när jag står på scen. Jag har närvaro på scen och kan röra mig i höga klackar. Det har jag pin-uppandet och Lindy Hoppen att tacka för! Dags att länga stegen lite nu. Magen börjar längta efter frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar