onsdag 21 november 2012

Fy vad fort veckorna gått!

Medans man befinner sig i det så tycker man att tiden sniglar sig fram. Men nu när jag ser tillbaka så har ju veckorna kört i racer-fart förbi! Nu är anmälningstiden slut för både luciapokalen och decembercupen. Och vi blir sjukt många! Både i Lund och Göteborg. Så extemt roligt!! =D Jag hoppas bara de delar om grupperna i Lund. För vi är mycket färre i korta än i långa klassen. Typ så som de gjorde på Battle of Scandinavia. Där de delade lika antal deltagare i varje grupp, istället för strikt efter längd.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du! Nej, det behöver du inte oroa dig för - jag vet att en hel del av det negativa jag "ser" sitter i huvudet hahaha. Vet rent kunskapsmässigt vart gränserna går nu och passerar dom inte även om känslan inte hänger på alla gånger :-)
    Kram till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Det låter bra det =D

    Ska bli så roligt att ses igen, kanske en längre stund denna gång ;) och få komma upp på scenen!! Tyvärr fick vi inte plats på tävlingshotellet =/ Var för sent ute. Men vi syns backstage hoppas jag!! =)

    SvaraRadera