måndag 12 november 2012

Hektisk helg

Fy fasiken, har sprugit runt som ett skållat troll för att hinna med allt denna helgen. Och ändå hann jag inte ens med hälften som jag trodde jag skulle hinna. Men benpasset var jag noga med. Känns så skönt att fortfarande orka köra riktigt tungt på det. Jag var så rädd, när dieten började, att jag skulle vara helt slut vid det här laget. Att jag skulle tvingas köra med 1-kilos hantlarna i bicepscurlsen, eller knappt ens orka lyfta armarna och säga hej när jag träffar folk. Nu är det alltså mindre än 3 veckor kvar till dc och 4 till lp. Sjukt när man tänker på det. Känns som det nyss var dietstart.
Och det känns inte stressat för fem öre. Allt faller som sagt på plats, även om tiden är knapp. Trodde jag skulle hunnit längre på bikini-blingandet. Men det fick stå tillbaka för matlådelagandet.
Jag undrar hur det kommer bli sen, när jag helt plötsligt kan gå och äta lunch på stan igen. Jag kommer inte kunna välja vad jag ska äta, utan vilja ha en av varje ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar