söndag 24 februari 2013

*snark*

Börjar känna lite panik inför göteborgsvarvet... Kanske borde man börja träna snart =/ Men det är så svårt att komma igång när det är så mycket annat hela tiden. Jag lyckades inte få någon vettig bild från Borås idag. Motljus är inte optimalt. ;) Så ni får hålla till godo med de här =) Men det var så roligt att äntligen träffa Beccis igen! Vi körde rygg och hon gjorde sina första pullups! Snyggt jobbat tjejen! Och Simon hängde med på lunchen sen. Så det blev mycket träningssnack.
Nästa lördag blir det en väldigt spännande dag. Då ska jag träffa Fever och Åsa med familj! OMG!!! *hoppeti hoppeti hopp* Så jäkla kul!!! Nu blir det sova sängen. Så jag är pigg inför cardion imorgon.

2 kommentarer:

  1. De var grym kul att träffa dig gumman!!! Haha ja visst var de grymt att jag fixade dom ;)

    SvaraRadera
  2. Ja! Du var asgrym!! Och jag har träningsvärk i biceps idag. Så att ipod-armbandet klämde överarmen under cardion... ;*

    SvaraRadera