fredag 19 april 2013

Freeedagsfys!!!

Oj vad svårt det var att somna igår!! Har inte blivit mycket sömn i natt. Kanske 4 timmar. Ändå var det inte svårt att ta sig upp ur sängen idag. Det är ju Fredaaaaag!!! Men jag lär få betala för den dåliga sömnen senare. Brukar slå till vid lunchtid. Då tycker jag det är bra med en liten promenad i friskaluften, så man kvicknar till. Fast hjälper ju inte hur länge som helst ;) Imorse tog mina multivitaminer slut =/ och prottet finns inte mycket kvar av heller =( Tur jag inte köpte de där skorna, för då hade jag inte kunnat köpa något mer alls denna månaden. Tess Svedbom var på gymmet och fotade för andra dagen, igår. Jag längtar så tills det är min tur. Först fotade hon för sina sponsorer dcore, och sen body. Så jäkla skojigt!! Jag trodde hon skulle placera sig bättre än vad hon gjorde senast, men domarna såg kanske något jag inte såg i de andra. Hennes form var grym! Den formen på benen vill jag ha nästa gång jag tävlar. Förutsatt att jag har massa nog för att bära upp en så hård form snyggt. Och inte se ut som ett benrangel liksom. Sen är det ju inte alltid en själv som bestämmer, utan kroppen kanske inte lyder, utan hellre vill se ut som en säl =/ Men det återstår att se. Låååång tid kvar dit. Tid att bygga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar