söndag 19 maj 2013

Aouchhh!! Mina knän!

Igår var jag verkligen en katt bland hermelinerna. Jag kan ju inget om löpning. Folk säger till mig: "men du är ju så tränad" Jo visst, men löpträning är så väldigt speciellt. Det jag tränar går inte likställa med det. Möjligen i uppförsbackarna, att jag får lite nytta av all trappmaskin. Men i övrigt är jag faktiskt otränad i löparsyfte. Idag mår jag därför som jag förtjänar. Det känns som jag blivit överkörd av ett tåg rakt över knäna. =) får se hur lång tid det tar innan jag kan köra knäböj igen...

2 kommentarer:

  1. Jag längtar redan efter nästa varv. Fast trappor borde förbjudas dagen efter :-P /Brozzan

    SvaraRadera
    Svar
    1. ajaj, och toa-besök borde också förbjudas ;) Jag kom knappt uppför trappan igår. Vet inte hur det ska gå nerför. Tur Leo är lika gammal som jag är just nu. Så jag slipper promenera honom. Är ju hundvakt idag =D

      Radera