fredag 17 maj 2013

Delar...

Had to share! Helene Ahlson postade denna på fb idag. Tyckte den var så bra så jag ville dela med mig. Jag tror iofs att jag skulle behöva 20 kramar om dagen för att överleva. Jag är fortfarande sjuk. Halsen är alldeles igenslemmad och imorgon är det ju dags att springa. =( men jag tar iaf tillfället i akt och fyller med kolhydrater ;) för även om jag inte tränat så kan jag ju äta... Räknade ut att rekommendationerna säger att jag ska få i mig kolhydrater som motsvarar en mängd på 2kilo pasta i kokt tillstånd. Och en person som väger 80 kilo rekommenderas 3.2 kilo. Galet. Tur det var rekommendationer för ett helt marathon och inte ett halvt ;) I min lunchlåda ligger det iaf 200 gram och i middagslådan också. Det är mycket mat för en liten tös. Men får jag i mig det så tror jag mina glykogenlager räcker runt. De var ju inte helt tömda innan heller och lite fler saker som innehåller kolhydrater kommer jag ju äta. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar