torsdag 29 augusti 2013

Aminosyror i blodet

Det här är min favorit aminosyra! Aminolast från Gaspari Nutrition. Favoritsmaken är Strawberry Kiwi. Jag brukar blanda min rätt stark, för jag gillar saftsmaken ;) och jag dricker den på fastande mage innan morgoncardion. Men också innan och under mina gympass. Aminosyror har ju hypats ett tag nu och inte utan anledning. För mig har det verkligen fungerat. Kroppen blir mindre stressad av morgoncardion med aminosyror i magen och gympasset blir lättare att ta sig igenom, även på diet. Trots att det var längesedan jag åt innan så har kroppen energi att ge i gymmet. Så har ni inte provat, tycker jag att ni ska göra det.

2 kommentarer:

  1. Denna "lurade" Jocke på mig med när jag behövde nya :) Har dock en den andra smaken för den gillade han bäst haha. Dock inte börjat använda dem ännu då mina andra burkar hade lite rester kvar! Men tydligen skulle ju detta vara "the shit" av aminosyror :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. =D Japp, den här är den bästa anser jag också! Man vill ju ha så mycket L-Leucin som möjligt och den här har 2500 mg per portion. Och så smakar den ju gott!! Vissa smakar ju så mycket av L-Glutamin att de knappt går att dricka. ;)

      Radera