tisdag 8 oktober 2013

Sömntuta!

En väldigt trött tjej på väg till jobbet. Det var superskönt och välbehövligt att vara ledig igår. Men nu kör vi igen! Nu ska vi bli bf-hårda. Inget bikini-mesande här inte ;) Rätt skönt att veta vad som gäller och inte behöva hålla igen på hur hård jag ska bli. Bikini är rätt meckigt måste jag säga. Jag låg på 10% bf innan tömningen och kvällen innan tävlingen, hade jag en hel julgran på ryggen. Så hård tycker jag inte bikini ska vara. Men ändå räckte det inte riktigt. Utan jag kunde varit hårdare. Tyvärr har jag inte en så jämnfettfördelning genetiskt att det skulle bli snyggt på mig. Såg att flera av tjejerna hade tydliga muskler på sidan av rumpan. Det hade jag när jag vann Decembercupen. Så egentligen borde jag kört på som vanligt. Men det är ju lätt att vara efterklok ;) Kanske att jag gör ett bikini-försök igen när det satt sig vilken form det ska vara. För bikini är bra mycket roligare poserings och showmässigt än bf. Men svårare formmässigt. Iaf för mig, som så lätt blir för hård. Hoppas ni får en riktigt bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar