onsdag 20 augusti 2014

Dagen efter

Ohh fy satan vad det var tungt upp i morse. Frös som en hund när jag kom hem igår efter loppet. Så fick bli tokhet dusch och sen extra filtar i sängen. Har sovit som en stock. Det gick bra på loppet igår 55:37 stannade min Garmin-klocka på. Så i stort sett samma tid som förra gången jag sprang loppet. Fast då var jag ju tränad som aldrig förr. Alltså i löpning då ;D För då hade jag precis gjort min bästa tid på göteborgsvarvet. Det blev nästan exakt min planerade kilometertid på 5:30. Isf hade jag sprungit in på 55 blankt. Om nu banan var exakt mätt. Tyckte min klocka pep för kilometrar någon hundra meter innan deras markeringar. Nu blir det trappis iaf. Får se om benen lyder. Och ikväll ska jag till Lisa på ytterligare en behandling. =D Happy!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar