måndag 10 december 2012

Resultat Rond 1


Här är resultatet efter den svarta bikinin. Jag fick en 12:e placering. De hade missat Sara Petersson, i den listan jag kollade på förrra gången. Så där var jag 11 ;) En domare hade tom mig så högt som 9!! Tyvärr tas ju högsta och lägsta siffran bort från sammanräkningen.
Ikväll blir det gymmet. Jag måste ha mer massa för att kunna placera mig bättre. Frågan är om jag vill bli så stor som skulle behövas. För det motsvarar ju inte riktigt mitt eget BodyFitness ideal. Vilket är vad jag eftersträvar att visa upp på scen. En go o glad kexchoklad. ;)
Men jag kan säkert lägga på mig 2 kilo muskler till utan att känna att jag inte motsvarar mitt eget ideal längre. Och då tangerar jag min maxvikt för att få täva i CBB dessutom. Så här ska byggas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar