söndag 9 december 2012

Trött och nöjd

Nu är jag på väg hem från årets höjdpunkt! Fitnessfestivalen och Luciapokalen!! Stod lite i IronMaxx monter idag och delade ut smakprover, men åkte på en släng av vätskebrist. Så jag mådde både illa, spydde, frös, fick huvudvärk och var alldeles matt i kroppen. Tur att coachen finns i närheten då. Så jag fick order om vad som skulle göras och mår nu bättre. Men måste dricka mera. Ska bli spännande att se hur vardagen blir i veckan. Jag har ju glömt hur det var att kunna äta vad som helst. Ikväll blir det iaf en lussekatt med bästa vännen och sen tidigt i säng så att jag inte blir sjuk. Jag har ju massvis att ta igen på jobbet nu när jag haft semester några dagar.
Förresten verkar det blivit en 11 plats!! =D Så i övre tredjedelen av 34 deltagare. Inte illa pinkat av en sån liten skit ;) Men alla de som hade bättre placeringar var också mycket större volymmässigt. Så vill jag det ska gå bättre nästa gång får jag dyka djupt ner i Serious Mass-påsen och lägga på mig lite!! Eller byta och tävla i Bikini istället =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar