torsdag 20 december 2012

Utveckling från Alströmer till Luciapokalen

Här följer bilder från Alströmertrofén och Luciapokalen. Det är så roligt att se den resa jag gjort på dessa 6 månader, guidad av min coach Joakim Krågen. När jag först testade på scenen, på Alströmertrofen. Så hade jag ingen hjälp. Jag gjorde allt själv, träning, diet, posering, bikini, tömmning, laddning. Ja, allt ni kan komma på. Väl där, så kom jag i kontakt med Rebecca, och genom henne, Jocke och Team Swedgym.

Och sen dess, med hans hjälp, har min utveckling varit grym!!

Vilken skillnad det är på att ha ett proffs bakom sig, mot att försöka själv. Från en hyffsad sommarform, till att vara gjuten i brons. Och inget hade varit möjligt utan min coach!!

Ni förstår ju att jag knappt kan vänta på att ta reda på vart ytterligare 6 månader i hans regi kommer ta mig. För min resa har bara börjat. Jag hoppas ni följer med!!



photo to the right: Jonas Nygren


photo to the right: Jonas Nygren
 
photo to the right: Jonas Nygren
 Och förresten, den turkosa bikinin (S) och de blingiga skorna (liten 37) är till salu. Om någon annan är sugen på att pröva sina vingar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar