måndag 17 september 2012

Bästa kommentaren idag.

Så, jag försökte mig på ett axelpass på ett av de nya gymmen jag testar. Och ni vet ju hur det kan vara på nya gym. Man springer runt som en huvudlös höna och letar efter något man känner igen. Iaf, jag har nästan kört klart passet och tänker klämma ur det sista på lite lateral raises i kabel. Hittar äntligen en station som är ledig. Men en annan snubbe använder det andra tornet som hör ihop med det jag tänkt använda. Så jag frågar snällt om det är ledigt och självklart är de det... Jag får springa o leta efter rätt handtag och skrattar lite ursäktande till honom att det är svårt att hitta här. -Jasså, säger han. -Är du ny? -Nja, svarar jag. -Det var iaf 10 år sedan jag körde på detta gymmet sist. -Ja, säger han då. -Det syns ju att du inte är ny på träning iaf.
Jag bara log. Det var en väldigt trevlig komplimang till en huvudlös höna tyckte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar