torsdag 27 september 2012

Hur såg du ut innan du började träna?

Ibland glömmer man bort hur långt man färdats. Många postar före och efter bilder på sig själva. Som visar hur mycket de har gått ner i vikt. Många har tappat tiotals kilon! Sjukt bra jobbat!! Så jag tänkte göra likadant.
För mig har det aldrig handlat om att gå ner i vikt. Jag har alltid varit liten. För mig har träningen handlat om att bli stark. För stor blir jag aldrig. Jag vill se liten, stark och hård ut. Kompakt fast kvinnlig. Här är en bild på mig för 10 år sedan.
Det enda jag gjorde då var att spela badminton och lite sporadisk gymträning, men endast maskiner. Inga fria vikter här inte. Jag och min kompis Karin är på lajv då bilden togs. Därav den mystiska utstyrseln. Jag försökte förresten komma undan med att jag var amazon-krigare. Yeaaahhh Riiiiight!!



Och här är en bild som Jonas tog av mig för någon vecka sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar