tisdag 18 september 2012

Off to the races...

Eller nja, gymmet strax iaf. Inbillade mig att det var torsdag innan, yes, fredag i morgon. Shit! Det är ju bara tisdag... =( Aja, jag får väl överleva. Veckodagarna är ju faktiskt något att se fram emot. Det är ju då jag verkligen känner att jag får något gjort. Visst, på helgerna hinner man ju med alla de där "måste göra"-grejerna. Men vardagarna är fyllda till max, minut-planerade, efter den dröm jag jagar. Och det gör att de känns så meningsfulla! Varje minut är av betydelse. Varje timme räknas.

2 kommentarer:

  1. Jag tror nog att jag måste ner en sex-åtta kilo till, men skulle det visa sig att det behövs mindre än så så blir jag bara glad ;-D Tack snälla du!

    SvaraRadera
  2. What?! Det ser verkligen inte ut så på bilderna =)

    SvaraRadera