onsdag 19 september 2012

Drömmar fyllda av godsaker

I går, precis innan läggdags så var det repris på Time Out. Ni vet, det där avsnittet där Rabi och Eva är gäster och det ska gissas vad de poser de slår heter. Jag skrattade så jag dog. Speciellt när en av deltagarna drar av sig byxorna. Trots att jag sett avsnittet flera gånger innan. Iaf, jag tror ju, i mitt enfald, att det ska bli mysiga drömmar om Babben sen ;)
Men istället får min hjärna för sig att minnas en annan reklam för ett nytt program som ska börja. Sverige Bakar, eller vad det nu heter. Där det radas upp saftiga bakverk på skärmen och jag blir så sjukt sugen. Så hela natten har jag drömt om hur jag bryter dieten och frossar i dessa tårtor och cupcakes. Med påföljande dåliga samvete förståss. Jäkla reklam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar