torsdag 13 september 2012

Diet on my mind...

Okej, morgonens diethjärna... I morse glömde jag handduk! Och efter en svettig cardio känns det inte bra att strunta i duschen och lukta illa på jobbet. Så det fick bli att torka sig med pappersservetter.... Nice! Gick åt ett antal ;) Jag körde iaf igång bastun innan jag ställde mig på maskinen. Så att jag slapp frysa medans jag torkade av mig.
I dag ska jag ha med mig en praktikant på eftermiddagen, höll jag på att säga. Nejdå, det är en jobbarkompis som börjat med LCHF och lyckats gå ner en herrans massa kilon. I går blev han övertalad till ett bröst o biceps pass idag.
Alltså inte övertalad av mig, men av de andra jobbarkompisarna. Så jag tror alla förväntar sig att han får pisk idag. Men jag ger inte pisk. Jag är faktiskt väldigt hjälpsam och rädd om nybörjare. För jag vill att alla ska få lika bra relation till järnet som jag har fått!!
Även om min start, fastklämd under skivstången i bänkpress, "för att jag skulle lära mig hur det kändes och inte fastna när jag var själv i gymmet", inte var den allra mest pedagogiska. Men Tack!! för utan den starten hade jag ju aldrig varit där jag är idag!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar