onsdag 3 oktober 2012

Årets kosttillskott!

Ni missade väl inte att Optimum Nutritions Gold Standard 100% whey, vann "supplement of the year" på Mr Olympia? Här är mitt favoritrecept på just det proteinpulvret. För en protte-boll tar man en skopa pulver och 1 msk vatten. Knådar ihop det till en deg och rullar till en boll i lite fiberhavregryn. Det är extra gott med lite jordnötssmör i också ;) sen fryser jag in dem och spar till regniga dagar. Perfekta att fika på när andra äter kakor och bullar. Så känner man sig inte så utanför. =/

2 kommentarer:

  1. Tusen tack :-D. Det går upp och ner hela tiden, ena dagen känner jag mig stor och fläskig, nästa dag känner jag mig miniliten hahaha. Men det är väl ungefär så dom flesta känner kan jag tro :-). Min stora fasa är att det ska visa sig inte finnas några muskler kvar därunder sen haha.

    Såg att du också ska till SM :-D. Ser du mig så får du gärna hojta till, jag är urusel på att känna igen ansikten och ibland blir det så fel för folk tror att man är allmänt otrevlig som inte hälsar ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ohh! Självklart ska jag säga hej!! Jag tror vi hamnat långt ute till vänster. Typ rad 7 eller nåt. Du får kolla lite åt det hållet =D jaaa, så känner jag hela tiden. Som en jojo typ. Helt sjukt vad hjärnan kan ställa till det... =/

      Radera