onsdag 17 oktober 2012

Halvtid

Nu har halva min diet gått. Och det går fint måste jag säga. Jag har ju ett sötsug. Men det har jag ju även när jag inte är på diet. Skillnaden nu, är ju att jag inte köper det jag är sugen på.
Träningen går superfint. Känner mig stark. Det är så intressant att se skillnaden på denna dieten och min förra inför Alströmer. För då hade jag ju 5 veckor på mig att tappa 5 kilo. Och det var stressigt kan jag erkänna. Men jag fick skylla mig själv som bestämde mig så himla sent. Mycket muskler försvann tyvärr också med de kilona, men de är tillbaka med råge nu. Allt tack vare proffs-hjälpen från min coach Joakim Krågen. Utan hans hjälp så hade jag väl fått köra träskdiet de sista veckorna igen. Aldrig mer självstyrd diet säger jag! Jag lyssnar ju inte på mig själv ;) Men Jocke, det går fint att lyssna på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar