onsdag 3 oktober 2012

Åsa Hällstorp

Det här är Åsa Hällstorp. (Foto: Fever) En av mina förebilder. Till helgen ska jag till SM och hejja på henne när hon tävlar. Ska bli sååå roligt =D Sån stenhård konkurrens kommer det vara. Med massa branschkändisar som ställer upp just i år.
När jag går till gymmet för att köra axlar, så är det för att köra ÅSAAXLAR! Det är numera en term, som mina vänner vet exakt vad jag menar med. ;) Jag vill ha ÅsaAxlar!! Perfekt stora, perfekt runda, helt enkelt perfekta! Sen vore det ju inte fel att se ut som henne i resten av kroppen heller. ;) Kan man fatta att på bilden ovan så är det 5 månader sen som hon födde barn? Övermäniska!!

Iaf, idag blir det ett rygg pass med Emme. Nu ska stålet få smisk ;) och kanske Emme också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar