onsdag 24 oktober 2012

Dagens kommentar och INVIGNING på Lördag!!!




Jag sitter i godan ro och kör vadpress. När jag känner en lätt dutt på axeln. Vänder upp blicken och känner inte igen mannen i fråga. Funderar på om han kanske vill köra emellan. Istället säger han:

- "Jag vet ju inte vem du är eller så. Men jag ville bara säga att det var himla roligt att se en så vältränad tjej på ett gym i Jönköping."

Hmm, det var ju en fin komplimang. Eller var det skällsord, mot alla andra brudar i Jönköping? Jag har iaf aldrig tänkt tanken att just tjejerna i Jönköping skulle vara mindre vältränade på gymmen än i andra städer? Det förgyllde min kväll iaf. =D



Ni missar väl inte Invigningen av GymGrossistens nya butik i Jönköping på Lördag? Längst ner på Barnarpsgatan, mot Järnvägsstationen. Klockan 11. Massa känt folk som kommer vara där. Och lite celebrity-spotting är ju aldrig fel ;) Och så schyssta erbjudanden så klart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar