onsdag 31 oktober 2012

Oskyldigt anklagad ;)

Blev oskydligt anklagad för att vara oförskämt glad idag. ;) Jag är väl inte oförskämt glad? Jag är alldeles lagom glad för min situation. Dieten rullar på fint. Kroppen känns stark. Träningen går bra. Jag får toppenstöd av coachen, teamet och vännerna. Jag känner verkligen att de tror på mig! Hur kan jag vara annat än glad? Nu börjar det närma sig själva tävlingarna dessutom. Som jag längtar!! Jag vill upp på den där scenen igen! Ska bli så sjukt roligt! Få stå där på scenen med flera av de tjejerna jag själv ser upp till. Stå på den där scenen jag i så många år suttit i publiken och längtat till, tills det skulle vara min tur. Och nu är det fasiken min tur!! Nu lägger vi i en växel till och ger fanimej järnet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar