söndag 21 oktober 2012

Så var det slut....

Helgerna går för fort!! Känns som de skulle behöva vara dubbelt så långa som de är. Blev rygg på gymmet idag. Ett ok pass, men fick inte till den där omphen riktigt. Får se hur det blir på lindyn ikväll. Den kanske infinner sig där istället. För där har jag ju saknat den på det sista. Jag undrar verkligen hur länge jag ska orka med 3 timmar dans på diet. Men än så länge går det. Jag lägger ungefär 4 timmar varje dag på träning. Så vad är ytterligare 3 timmar på en helgdag egentligen. ;)

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du!! :-D Ja, nu närmar det sig haha. Hur går allt för dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går långsamt frammåt =) Jag är så sjukt förväntansfull. Som ett barn som väntar på julafton. Helst vill jag att det ska vara tävlingsdags nu nu nu!!

      Radera