torsdag 11 oktober 2012

Bikini-meckande

Wohoo! Fick lite tid över att sy lite till på bikinitrosan. Snart är den så klar att jag kan börja blinga den. Ni får bara se bikinin i svart-vitt. Vill hålla färgen lite för mig själv till ;)
Nu ska jag lägga i en sjunde växel. Så jag verkligen får chans att använda den också. Vore ju supertrist att inte få visa upp den =( Tyvärr är ju chansen inte så stor. Det lär bli hårt motstånd, om jag ens tar mig upp på scen.
Jag har ju tur som kan spara pengar på att sy den själv iaf. För fy fasiken vad dyrt det här är. Lade samman alla pengar jag lagt ut och kommer lägga ut. Och innan allt är klart börjar det närma sig 20 000. Helt galet!!! Fast kanske billigt om man kollar på andra sporter, såsom ridning, golf eller hockey.

2 kommentarer:

  1. Vet att den kommer bli ursnygg. Och jag känner på mig att du kommer få använda den! Det ser grymt bra ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad snäll du är!! =D jag gör mitt bästa iaf. Det kan ingen säga annat om ;) Ska bli sååå skoj att ses i morgon! =D *kram*

      Radera